211111

Hejsan! Det hander hur mycket som helst hela hela tiden, men en liten update: Chefen visade sig vara ett riktigt asshole, han ljuger och tar vara pengar. Darfor ska vi rymma harifran imorgon, vi ska ta var lon ur kassan, lamna en lapp och sticka. Detta var Kikis ide, en supersot tjej som jobbade har innan och ocksa blev totaltoverkord av chefen. hon ska tillochmed kora oss till Aterthon imorgonbitti sa vi kan ta bussen tillbaka till Cairns! Dock kanner jag att trots chefen har jag haft en fin kort tid har, jag har lart mig huuur mycket som helst inom barjobb och det hade varit hur kul som helst att fortsatta med det faktiskt. Plus att vi traffat ganska fina manniskor, som jag trots allt kommer att sakna. Vad ska vi gora sen da? Jo, vi har redan fatt TVA andra jobberbjudanden! Ett som staderskor pa den tropiska on Magnetic Island och ett annat barjobb ute i outbacken. Vi vet inte riktigt an vilket det bli, eftersom pa barjobbet far vi gratis mat och boende, dock tjanar vi mer pa stadjobbet. Vi ska rakna lite ikvall om hurvidare det jamnar ut sig och sedan ta det som det blir mest cash av. Obvioulsy. Jag har aven blivit spindelbiten, vilket var ganska sjukt. En kvall skulle jag ta av mig strumpan och kanner en sadan fruktansvart smarta, da ar det strumpan som klistrats fast i ett varigt sar. Mysigt. Det sag ut som en smiley ungefar, med tva prickar och ett langt streck under. Foten var aven hur svullen som helst. Vi tvattar rent det och jag har foten hogt under natten. Morgonen efter kan jag knappt ga for det gor sa onto ch ar sa svullet sa vi aker till doktorn dar det konstateras och jag bli omplastrad och sa. Nu ser det dock mycket mycket battre ut och jag mar hur bra som helst :) Nu ska jag fortsatta jobba lite, PUSS

Kommentarer
Postat av: anna

hur menar du då, när du kommenterar att jag skriver i dubbelmoralisk stil? ska du kritisera är det bra om kritiken är konstruktiv!

2011-11-25 @ 01:09:13
URL: http://kreativitet.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0