111114

Hej bloggisen!

Livet rullar verkligen på, jag och Ida har fått jobb som all-arounders i en liten stad som heter Mt Garnet. Vi kommer att jobba lite i köket och som bartenders. Allt verkar jättebra! Vi har pratat med chefen i telefon och han verkar supertrevlig. Vi kommer att bo på hotellet (KANSKE FÅ EGEN TOALETT<3) och få mat där varje dag. Det verkar inte finnas mycket annat att göra i den lilla staden så vi kommer mest jobba och spara ihop massa pengar. Det kommer antagligen inte finnas internet men ni får gärna skicka brev till mig! Min nya adress är:
Rebecca Nielsen Wångström
C/- Mt Garnet Hotel
5 Garnet Street
Mt Garnet
Queensland 4872
Australia

Ni får ha det så himla bra allihop om vi inte hörs på ett tag. Nu måste jag springa, vi ska på indieklubb ikväll. PUSSSSSSS OCH KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0