111111

Blev så himla glad precis! Ida målade mina tånaglar i tristess för några veckor sedan, ROSA och det känns inte riktigt som my thing så det har gått och grämt mig lite. Varje gång jag ser mina tår (vilket är ofta pga att alla springer runt i floppisar här och ja Frida, även jag) får jag en liten smärre chock... Såå, det är bara att köpa aceton tänker ni nu men nej ska jag berätta för er att så är det inte alls eftersom det knappast finns några sådana preparat och apoteken är ganska knasig här. Plus att det är DYRT. Iallafall, så kommer Mickis med en liten överraskning till mig såhär på kvällskvisten. Hon har flyttat in till en familj och jobbar där som barnflicka och hon fick låna lite....

 

ACETON av dem!!! Så himla söt är hon som tänkte på mig också, ååhå. Så nu vet vad jag ska göra resten av kvällen, glad tjejjee. Imorgon ska jag på en RSA-kurs (man får något cetrifikat om att servera alkohol osv) eftersom jag tydligen ska bli bartender enligt Gjulia, som är en trevlig prick som försöker skaffa jobb åt mig och Idis, whaa.

 

(ÄLSKAR att mina tår ser längst ut i världen<<3<3<3)


Kommentarer
Postat av: FRIDA

Mina är röda. Och om du har flipflops på dig behöver du ju inte berätta det för mig, på så vis sover jag bättre om natten. Kan du skicka din adress igen? Jag har slarvat bort den :(

2011-11-12 @ 12:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0