101111

Ok. Ångest över att bli lämnad deluxe. Sitter ensam på rummet (de andra är ute och handlar mat) och gråtsjunger till glee-låtat om att defying gravity. Försöker hitta peppen lite. Går sådär. Funderar på att byta låt till "All by myself", men då kommer jag nog bryta ihop totalt.

Saknar att sjunga musikallåtar i duschen, saknar mammalukt, saknar Fridas kramar och tryggheten. Vill inte bli lämnad ensam i ett land lika stort som europa, saknar min listor och jag vet inte om jag gillar denna metoden att bli av med mitt kontrollbehov.

MEEEN, nu får det vara nog med klagande. It is what it is. Snart kommer mitt harhjärta att försvinna.

Imorgon ska jag på provjobb som personlig assistent! Plus att jag får veta om jag får jobbet som servitris på en irländsk liten pub. Förhoppningsvis löser sig allt. Jag trivs väldigt bra här. Väldigt bra. Idag har vi haft 34 grader och solsken hela dagen.

Nu ska jag forsätta skråla lite till glee-låtar innan mina rumskompisar kommer hem.
Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: anonym

Du är stark!

2011-11-10 @ 14:50:10
Postat av: Frida

Fan vad bra du är. Och så har jag köpt ditt body butter, luktar du. PUSS

2011-11-10 @ 19:41:37
Postat av: Rebecca

Hahah AnonymIda, vill du känna på mina muskler igen eller? Jättestark.

FRIIIIDISEN, mitt butter är snart slut, what to do?!?! Pussss

2011-11-11 @ 11:26:49
URL: http://aussiegirrl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0