221211

Älskade kära som läser min blogg, jag kan bara säga förlåt för att jag är sämst på att uppdatera. Not a natural born blogger. Ok.

Vad som hänt i korta drag den senaste månaden: Har blivit öbo, jobbar på städfirma och trivs. Bor med bästa Ida i vår lägenhet och äter gröt till frukost, lunch och middag. Fått nya aussievänner som nu är mer som terrorister och den ena har fått för sig att jag är kvinnan i hans liv..... Eller inte. Kelar med kängurus OCH koalor och dansar på borden på helgerna och saknar att resa resa och följer julkalendern och tränar varje kväll och har varit med om en kärlekshistoria, en sådan riktig som i böcker med ödet och allt, helt ok luvsupplevelse och ÄR MED OM så fina och ibland lite läskiga äventyr med Ida och spontanfärgar våra hår och blev överlyckliga när vi hittade svenskt godis i en affär häromdagen och bråkar om disken och nu vet jag inte mer hur vad jag ska skriva om allt men jag har det bra. Värmen tar död på en dock, idag hade vi 37 grader... Julkänslan är på noll men vi ska iallafall göra köttbullar och vår chef har bjudit hem oss på en traditionell aussiejul den 25e. Myysigt.

Tänkte ladda upp en hel drööös med bilder men min telefon ville tydligen anbat och nu måste jag sooova för jag börjar minsann jobba klockan 6 am, vi går mot hektiska tider på jobbet har jag fått höra.
Försöker utlova en förbättring med skrivandet, puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0